20100102

Happy Birthday Bapak!

Selamat Hari Jadi diucapkan kepada otai saya yang gangster, Encik Sharifuddin Ahmad Baharin. Tanggal 3 Januari 2010 nanti genap la umur bapak aku 63 tahun. Semoga Tuhan memurahkan rezeki dan dipanjangkan umur serta kesihatan yang sejahtera selalu, InsyaAllah. Amin.

Satu majlis sambutan simple telah diadakan di kediaman kakak aku di USJ6 on 2nd January 2010. Sambutan diadakan sehari awal dari tarikh sebenar sebab hari Ahad nak bagi chance abang² n kakak aku membuat persiapan terakhir sebelum anak masing² memulakan sesi persekolahan yang baru.

Bapak aku dah masuk 63 tahun. Mintak² lepas ni jangan la gangster sangat yer. Jangan la dok marah² ngamuk² selalu. Chill la pak. Takde sape suka dengar bapak dok bebel benda yg sama tiap² hari. Bapak lepak je tgk citer hindustan and korea kat umah oke. :)

Eventho aku & bapak selalu berselisih faham, mcm mana bengang aku dengan orang tua ni pun, dia tetap orang yang paling aku respect sekali dalam dunia ni. Aku faham, setiap bapak nak tengok anak² dia berjaya. Bapak aku jugak tak terkecuali. Aku faham sangat.

Maka, kat sini aku nak ambil kesempatan mengatakan "I Love You Bapak"! Happy 63rd Birthday Encik Sharifuddin. Semoga kamu sihat selalu dan maintain hensem. Sekarang aku tahu dari mana aku dapat kehenseman aku ;)

p/s: Special trimas to AI for coming to the majlis yang sangat tak seberapa ini. Appreciate bangat kehadiran kamu. :)

No comments: